تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک : انواع مدل پارتیشن منزل شیک و زیبا به همراه معرفی ایده هایی جدید و جذاب برای پارتیشن بندی منزل را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می توانید مدل پارتیشن مناسب برای فضای منزل را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

 

شناختن  انواع مدل پارتیشن خانه با طرح های جدید و متفاوت این امکان را به وجود می آورد که با دیدی بهتر و آگاهی از جدیدترین مدل ها و طرح ها، مناسب ترین پارتیشن را برای منازل خود انتخاب نموده و از این طریق تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نمایید. بدین منظور در این مقاله قصد داریم به ارائه مدل های جدید و زیبای پارتیشن خانه بپردازیم و شما را با سبک ها و طرح های زیبا و شیک انواع پارتیشن بندی منازل آشنا نماییم. تا پایان با این مجموعه بی نظیر و متفاوت همراه باشید با بیا تو آرت همراه باشید.

 

-تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

 

انواع مدل پارتیشن منزل با طرح های جدید و زیبا :

 

این نوع  از انواع مدل پارتیشن خانه کمک می کند به جداسازی فضاهای مختلف منزل بپردازید و از این طریق تغییرات اساسی و موثری در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشید. هرجه  که در پارتیشن بندی از اهمیت زیادی برخوردار است این است که پارتیشن نقش جداکننده را محیا می نماید و در ساختمان های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد پارتیشن در فضاهای کوچک که در اغلب آنها امکان استفاده از دیوارهای آجری وجود ندارد، بسیار زیاد است و از این طریق می توان به مکان های مجزا در خانه دست یافت. تصاویر زیر نمونه های زیبا و جدید از پارتیشن بندی متناسب با دکوراسیون خانه کوچک را نشان می دهد که در آنها با استفاده از پارتیشن فضاهای مجزایی با کاربردهای متفاوت ایجاد شده است.

 

انواع مختلف پارتیشن در ساختمان هایی با مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و تنها مختص به فضاهای کوچک نیست. در مکان هایی با ابعاد بزرگتر نیز می توان با استفاده از پارتیشن فضای مورد نظر را در سایز دلخواه کوچک یا بزرگ نمود. در ادامه تصاویری از انواع مدل پارتیشن منازل بزرگ و کاربردهای آن را ملاحظه می فرمایید.

 

انواع مختلف مدل پارتیشن علاوه بر کاربردهایی که در فضای خانه دارد، می تواند به عنوان دکوری و زینت بخش فضای داخلی منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مدل پارتیشن دکوری جنس ها و طرح های مختلفی دارد که اغلب بر اساس دکوراسیون منزل انتخاب می گردد و سعی میشود از لحاظ طرح و رنگ با دیگر اجزا داخلی خانه هماهنگ باشد. تصاویری که در ادامه میببنید  نمونه های زیبایی از انواع مدل پارتیشن خانه با جنس های مختلف می باشند که هر یک جذابیت و زیبایی خاصی به دکوراسیون منازل بخشیده اند.

 

 

انواع پارتیشن و کاربرد آنها در دکوراسیون داخلی خانه

 

پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی خانه ابزار خوبی برای تقسیم بندی فضا های چندگانه بزرگتر به فضاهای کوچکتر و اختصاصی می باشند، از این رو برای صرف جویی در هزینه ها برای منازلی با پلان باز و یکپارچه بدون استفاده از دیوار های آجری یا بتنی می توانید از دو یا چند فضای جداگانه در سالن ها و فضا های بزرگ بهره ببرید و ضمن استفاده از جنبه کاربردی که دارند، زیبایی و جذابیت خاصی در محیط ایجاد کنید، انواع پارتیشن ها با متریالهای مختلف چوبی، فلزی، شبکه ای یا پانچ شده، شیشه ای، پرده ای، پارتیشن طبیعی یا گیاهی طراحی شده و براساس مکانسم عملکردی نیز شامل انواع ثابت یا صلبی، چرخشی یا نواری، کرکره ای یا معلق، ریلی یا کشویی، آکاردئونی یا تاشو هستند .

از آنها می توان برای تفکیک فضا های مختلف از جمله فضای مشترک نشیمن و پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب، فضای بین اتاق خواب و مطالعه، فضای بین اتاق خواب و رختکن، فضای مشترک آشپزخانه و نهارخوری، فضای بین راهرو و نشیمن استفاده کنید. در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای پارتیشن شیک و متنوع برای تفکیک و جداسازی قسمتهای مختلف منزل، دیدن کنید.

 

انواع پارتیشن و کاربرد آنها در دکوراسیون داخلی خانه

 

با انواع مختلف مدل پارتیشن خانه و نحوه صحیح پارتیشن بندی آشنا شدید،  خوش حال میشویم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مقاله و با توجه به دکوراسیون داخلی منازل خود بتوانید زیباترین و جذاب ترین مدل پارتیشن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک