سایت هنری

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

چند راه‌ کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید

 

 چند راه‌ کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید

 

چند راه‌ کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید :دکور مغازه از ویترین شروع شده و به چینش بخش‌های داخلی مغازه منتهی می‌شود. داشتن دکور مناسب می‌تواند به جلب نظر و اعتماد مشتریان کمک کرده و موجب افزایش فروش شود.

دکور مغازه ابزاری قدرتمند در دستان شماست تا به کمک آن فروش خود را افزایش دهید. مغازه‌های مختلف بنابر محصولاتی که ارائه می‌دهند و میزان تنوع آن، نیازمند ویژگی‌های خاصی در دکوراسیون داخلی مغازه خود هستند.

نوع چینش و ارائه محصولات در یک فروشگاه مواد غذایی با یک فروشگاه پوشاک یا لوازم الکترونیکی متفاوت است. همچنین میزان اهمیت طراحی داخلی مغازه نیز برای کسب‌وکارهای گوناگون متفاوت است.

با این وجود اصولی کلی و ساده وجود دارد که رعایت کردن آنها موجب می‌شود تا مغازه شما از این نظر در وضعیت بهتری قرار بگیرد. در این نوشته وب‌سایت راهیل هنری به معرفی این اصول کلی پرداخته‌ایم.با بیا تو آرت در این بخش از دکوراسیون داخلی همراه باشید

ویترین شامل محصولات شماست

 

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

رفتارهایی که تمام معماران انجام می دهند

 رفتارهایی که تمام معماران انجام می دهند

 

رفتارهایی که تمام معماران انجام می دهند : برخلاف آنچه که فیلم‌های هالیوودی معماران را برجسته، خلاق، حساس و عملا بی عیب و نقص نشان می‌دهند، معماران گروهی از خطاکاران می‌باشند. این بدان علت است مطالعه و پروژه های معماری با خطرهای زیادی مواجه است. دانشگاه معماری اگر به اندازه کافی حرفه‌ای نباشد، مانند ابزاری درنده ای می باشد که روان دانش‌ آموزان را نابود می کند و آن‌ها را از نو می‌سازد.

 

اگرچه این فرآیند باعث ایجاد افراد روشنفکر با درک عمیق از جایگاه معمار در جامعه می‌شود، بااین‌حال ممکن است باعث ایجاد معماران مغرور و پرمدعا گردد. معماران جوان با یک دیدگاه متمایز از زندگی، فارغ التحصیل می شوند. در ادامه رفتارهایی که تمام معماران انجام می دهند را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با محوطه تاریخی چغازنبیل

 

1. یک معمار فکر می‌کند همه‌چیز معماری است

 

معماران بعضی‌اوقات همه‌چیز را به معماری ربط می‌دهند. آن‌ها حقیقتاً به این موضوع اعتقاد دارند که هر اتفاق و یا مشکلی در دنیا اتفاق می‌افتد به علت تصمیمات معماری در گذشته می‌باشد و معمار به‌تنهایی وسیله حل این مشکلات است. اگرچه این بخش زیاد آزاردهنده نمی‌باشد و هرفردی می‌تواند حق را به آن‌ها بدهد. مسئله آزاردهنده این است که معماران تا زمانی که همه با آن‌ها موافق باشند، به بحث خود ادامه می‌دهند.

 

2. یک معمار فکر می‌کند همه‌چیز می داند

 

پنج یا چند سال تحصیل در زمینه های مختلف منجر به این می‌شود که معماران فکر کنند به همه‌چیز واقف هستند و اعتماد به نفس بالایی داشته‌باشند. بنابراین اگر مردم در زمینه های مختلف صحبت کنند، همیشه معماران موضوعی پیدا می‌کنند که با قطعیت با آن‌ها رقابت کنند.

 

3. مفهوم سخنان معماران چیست

 

اگر برای بیان ساده ترین موضوع به صورت پیچیده‌ترین حالت جایزه ای در نظر گرفته‌شود، یک معمار می‌تواند این جایزه را ببرد. معماران در طول زمان توانایی استفاده از کلمات فانتزی و پیچیده را یاد گرفته‌اند و آن‌ها را در مکالمات عادی با دوستان خود استفاده می‌کنند. اعضای حلقه داخلی معماری بهتر می‌دانند تا از او درمورد مفهوم فضا، معماری و مفهوم بپرسند مگر این‌که بخواهند خود را برای مرگ آماده کنند!

 

 

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

15 مورد از بهترین مکان های تاریخی ایران

15 مورد از بهترین مکان های تاریخی ایران

 

 

15 مورد از بهترین مکان های تاریخی ایران : سرتاسر کشور عزیزمان ایران سرشار از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است. تماشای مکان‌های تاریخی و باستانی شگفت‌انگیز برای علاقه‌مندان به این مکان‌ها بسیار لذت‌بخش است. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین مکان های تاریخی ایران آشنا کنیم.

 

 

مهم ترین مکان های تاریخی ایران:

 

معماری ایرانی به کمک تاریخ غنی این کشور می آید و در کنار هم مدینه ای فاضله از فرهنگ پربار پرشین ها به ذهن القا می کنند. کاشی کاری های زینتی و شاهکارهای مهندسی هوشمندانه، حاکی از قدرت معماری ایرانی طی قرون متمادی اند. با داشتن بیست میراث جهانی یونسکو در ایران هیچ گاه با کمبود مکان های دیدنی مواجه نمی شوید. هم مساجد بی نظیری دارد و هم شهرهای بیابانی و خلاصه آنکه وسعت و تنوع معماری تاریخی ایرانی شگفت انگیز است.

با بیا توآرت همراه باشید و با ده مورد از بهترین و مهمترین مکان های تاریخی ایران زمین آشنا شوید.

 

 

1- مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی، شیراز از مهم ترین مکان های تاریخی ایران:

 

 

مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی، شیراز از مهم ترین مکان های تاریخی ایران

مسجد نصیرالملک یکی از مساجد قدیمی شیراز می‌باشد

 

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی