سایت هنری

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

 

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک : انواع مدل پارتیشن منزل شیک و زیبا به همراه معرفی ایده هایی جدید و جذاب برای پارتیشن بندی منزل را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می توانید مدل پارتیشن مناسب برای فضای منزل را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

 

شناختن  انواع مدل پارتیشن خانه با طرح های جدید و متفاوت این امکان را به وجود می آورد که با دیدی بهتر و آگاهی از جدیدترین مدل ها و طرح ها، مناسب ترین پارتیشن را برای منازل خود انتخاب نموده و از این طریق تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نمایید. بدین منظور در این مقاله قصد داریم به ارائه مدل های جدید و زیبای پارتیشن خانه بپردازیم و شما را با سبک ها و طرح های زیبا و شیک انواع پارتیشن بندی منازل آشنا نماییم. تا پایان با این مجموعه بی نظیر و متفاوت همراه باشید با بیا تو آرت همراه باشید.

 

-تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

 

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

چیدمان و تزیین حیاط خلوت و ایجاد فضای سبز در آن

چیدمان و تزیین حیاط خلوت و ایجاد فضای سبز در آن

 

 

 

چیدمان و تزیین حیاط خلوت و ایجاد فضای سبز در آن : در این مطلب  دکوراسیون خارجی شما عزیزان را با ایده هایی زیبا و جذابی از تزیین حیاط خلوت آشنا می کنیم، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و زینت بخش حیاط خلوت های شما که در واقع یکی از بخش های منزل محسوب می شود، گردد.

 

حیاط خلوت در دیزاین منزل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است که کاربردهای مختلفی را نظیر سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت، استراحت، پذیرایی از مهمان، صرف یک دسر خوشمزه در یک دورهمی ایده آل و به یاد ماندنی و .. را شامل می شود، اما مهمترین آن مکانی دنج و دلباز برای دمی دور بودن از دغدغه و تشویش زندگی و دنیا می باشد، که هم فضای سبز و هم استراحتگاه شما محسوب می گردد، دیزاین این بخش از منزل نیز ملزم به طراحی شیک و منظم می باشد که در کنار زیبایی آرامش، و آسایش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

در هر خانه ای به خصوص خانه های امروزه، و در شهرهای شلوغ و پیشرفته اینروزها افراد نیاز شدید به داشتن مکانی آرام و دنج احساس می کنند، که زمانی را به خود اختصاص داده و در آنجا بدور از هیاهوی اطراف بگذراند، و یا پیک نیکی دورهمی در یک روز بعد از ظهر زیبا تابستانی همراه با خانواده اش در منزل خود، بدون طی کردن مسافت ها راه داشته باشد، باز هم تدارک دیدن یک حیاط خلوت شیک و سرسبز در صدر اول پیشنهادات قرار می گیرد.

برای این منظور باید یک سری اطلاعات جمع آوری، سپس انتخاب و در نهایت اقدام به راه اندازی نمایید. با بیا تو آرت  در این مطلب همراه باشید تا تزیین حیاط خلوت را با یکدیگر مرور کرده و ایده های زیبایی را مشاهده کنیم.

 

چیدمان و تزیین حیاط خلوت و ایجاد فضای سبز در آن

 

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

عجایب تخت جمشید؛ بنای اسرارآمیز هخامنشیان

 

 

عجایب تخت جمشید؛ بنای اسرارآمیز هخامنشیان

 

 

عجایب تخت جمشید؛ بنای اسرارآمیز هخامنشیان : تخت‌ جمشید یادگار باشکوه امپراتوری هخامنشیان، پر از شگفتی و راز و رمز است. شما چه چیزهایی از عجایب تخت جمشید می‌دانید و چقدر با اسرار و حقایق آن آشنا هستید؟ با ما در بیا تو آرت همراه باشید.

 

تخت جمشید یا ارگ پارسه پایتخت باشکوه و اسرارانگیز ایران در دوره امپراتوری هخامنشیان است که در مرودشت، در نزدیکی شیراز مرکز استان فارس، قرار دارد و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

تخت جمشید یا قصر شاهی جمشید با وجود حوادث مختلف، از حمله اسکندر تا سیل و بلایای طبیعی، همچنان شکوه و اقتدار خود را در طول قرن‌ها حفظ کرده است. برای نمونه، یکی از این شگفتی ها زیرزمین تخت جمشید است. آبراهه های زیرزمینی تخت جمشید در عمق ۹ متری به‌گونه‌ای حفاری شده‌اند که سیلاب را بدون آسیب به سازه تخلیه کنند. در ادامه در بیا تو آرت  بیشتر از عجایب تخت جمشید خواهیم گفت.

 

[عجایب تخت جمشید

عجایب تخت جمشید؛ بنای اسرارآمیز هخامنشیان

 

 

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

ترفندهای کلیدی برای روشن کردن فضای خانه

 

ترفندهای کلیدی برای روشن کردن فضای خانه

 

 

ترفندهای کلیدی برای روشن کردن فضای خانه : نور مناسب در اتاق ها تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارد و اگر اتاق های منزل روشن باشند احساس شادی و سرزندگی شما بیشتر می شود از این رو بهتر است برای روشن کردن فضای خانه از راهکارهایی مناسب استفاده نمایید.با ما همراه باشید .

ما در بخش های قبلی درباره نقش دکوراسیون داخلی  در فضای خانه همچنین اهمیت آن در فضا سازی برای نور مطالب گذاشتیم حال سعی داریم ترفند های کلیدی جهت روشن کردن فضای خانه این امکان را به شما بدهیم تا بیشترین استفاده را از نقاط مختلف خانه بهره ببرید. با بیا تو آرت همراه باشید.

 

 

روشن کردن فضای خانه به کمک ایده های خلاقانه

 

برای روشن کردن فضای منزل ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک طراحی نورپردازی مناسب و استفاده از وسایلی کاربردی فضای منزل تان را روشن و دلبازتر کنید. در ادامه ایده های کاربردی برای روشن کردن فضای منزل را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

 

 

نور مناسب در اتاق ها تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارد و اگر اتاق های منزل روشن باشند احساس شادی و سرزندگی شما بیشتر می شود از این رو بهتر است برای روشن کردن فضای خانه از راهکارهایی مناسب استفاده نمایید.با ما همراه باشید .ما در بخش های قبلی از بیا تو آرت درباره نقش

 

روش هایی برای روشن کردن فضای منزل

 

 

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

تاثیر رنگ در معماری داخلی و بررسی حالت آنها بروی انسان

 

تاثیر رنگ در معماری داخلی و بررسی حالت آنها بروی انسان

 

 

تاثیر رنگ در معماری داخلی و بررسی حالت آنها بروی انسان :تاثیر رنگ در طراحی داخلی فضاهای مسکونی و همینطور تاثیر آن بروی حالت و احساس انسان از جمله موضوعاتی است که کمتر به آن پرداخته می شود و به همین خاطر این موضوع برای افراد زیادی، حتی افراد تحصیل کرده و متخصص، مبهم و نامشخص است. همینطور ما در پست های قبلی به تاثیرات رنگ در معماری پرداختیم با کلیک برروی تاثیرات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه میتوانید مشاهد کنید.

 

اما این موضوع آنچنان واضح و تاثیر آن نیز در حدی مشخص است که به عنوان مثال به محض وارد شدن به منزل دیگران آن چیزی که اولین تاثیر را بر روی شما خواهد گذاشت نه طراحی و معماری و دکوراسیون داخلی بلکه تم رنگی مورد استفاده در منزل است. رنگ ها اولین چیزی هستند که در هر فضایی، هر وسیله ای و هر شرایطی به چشم می آیند.

 

حتی تاثیر رنگها بر روی اجسام در حدی ست که اگر وسیله ای بسیار زیبا طراحی و تولید شود اما در انتخاب رنگ مناسب برای آن دقت لازم نشود امکان دارد  تمامی زحمات هدر رود. تاثیر رنگ در معماری داخلی و بررسی حالت آنها بروی انسان  هم دقیقاً به همین شکل است و باید در انتخاب و استفاده از رنگ مناسب دقت کافی داشت تا بتوان ارزش بسیاری از زیبایی های معماری را حفظ و بیشتر به رخ کشید.

 

 

تاثیر رنگ در معماری داخلی و بررسی حالت آنها بروی انسان

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرگ

 

چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرگ

 

 

چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرگ : در دنیای مدرن  امروزی در بسیاری از شهرهای پرجمعیت جهان، فضا به یک کالای فوق العااده لوکس تبدیل شده است. اما این موضوع به این معنی نیست که آپارتمان های بسیار کوچک در چنین شهرهایی نمی توانند زیبا، مفید و کامل باشند.

 

در این مطالب از بیا تو آرت نمونه های بسیار زیادی از آپارتمان ها و خانه های بسیار کوچک آوردیم که در کل  مساحتی به اندازه یک اتاق خواب برخی خانه های لوکس و بزرگ داشتند اما طراحی و چیدمان این خانه ها بقدری هوشمندانه  و عالی انجام شده بود که فضایی راحت و آسوده برای زندگی دو، سه و حتی چهار نفر فراهم آورده بود. این  طراحان هوشمند به هیچ عنوان استایل و شیکی یک دکوراسیون را فدای فضای کوچک نمی کنند البته  شما هم باید به همین شیوه عمل کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی آپارتمان منحصر به فرد می پردازیم که حتی نسبت به آپارتمان های کوچک نیز، کوچک تر بحساب می آیند.

 

چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرگ

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

تاثیرات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه

 

تاثیرات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه

 

تاثیرات  رنگ در دکوراسیون داخلی خانه :رنگ در زندگی واقعی ما وجود خارجی ندارد. این تنها اثر امواج الکترومغناطیسی اثبات شده به دست مغز و چشمان ماست که باعث تعریف ساختار رنگ و نام گذاری آن‌ها شده است. با این حال  رنگ‌ها در زندگی ما نقش پر زنگ و بعضاً بسیار موثری را ایفا می‌کنند و ما بدون توجه به آن‌ها و همین طور عدم استفاده از آن‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای در زندگی شخصی و اجتماعی خود می‌شویم. رنگ‌ها باعث پدیدار شدن احساسات، خلق و خو شده و همین موضوع دلیل محکمی شده است تا طراحان و معماران و مالکان فضا (خانه یا اداره) به فکر ایجاد تنوع، به روز نگه داشتن مداوم و تولید خلاقیت برای تغییری دیگر بیافتند.

 

در این مطلب  از bia2art.ir سعی کردیم به طور کامل تاثیر و نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه‌ها بررسی کرده و مدل‌ها و نمونه‌هایی از رنگ‌های مختلف در خانه و تاثیری که از نظر روانشناختی می‌توانند بر افراد داشته باشند را وارسی کنیم. نظر شما در مورد رنگ‌ها چیست؟ ترجیح می‌دهید از چه نوعی رنگی در منزل خود استفاده کنید؟با ما همراه باشید تا کاربرد رنگ را در دکوراسیون خانه بدانید.

 

تاثیرات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه 

تاثیرات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۵۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

نمونه هایی از کناف کاری سقف

 

نمونه هایی از کناف کاری سقف

 

 

نمونه هایی از کناف کاری سقف : انتخاب و استفاده از کناف سقف جدید و مدرن نقش مهمی در زیبایی معماری داخلی و دکوراسیون منزل شما خواهد داشت. امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محبوب است.

 

استفاده از کناف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمیرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است.ما در قسمت های قبلی از bia2art.ir درباره نوع چیدمان مبلمان همچنین نورپردازی داخلی و خرجی پرداختیم حال قصد داریم درباره موضوع کناف سقف بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

کنف کاری, کنف کاری سقف

 

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

فضای جذاب و خوب در آشپزخانه و طراحی آن

 

 

فضای جذاب و خوب در آشپزخانه و طراحی آن

 

 

فضای جذاب و خوب در آشپزخانه و  طراحی آن : آیا قصد این را دارید که دیوار بین آشپزخانه و اتاق ناهار خوری خود را بردارید و فضای جذاب و خوب در آشپزخانه ی خودتان داشته باشید برای این کار چند نکته ی بسیار مهم وجود دارد که باید پیش از اقدام آنها را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله از bia2art.ir  راه حل های  مناسبی را در این راستا معرفی کنیم:

 

1.برای طراحی آشپزخانه ی خود از یک شروع خوب استقبال کنید.

 

فضای جذاب و خوب در آشپزخانه و  طراحی آن

ادامه مطلب...
۰۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی

هنر کلاژ چیست

 

 هنر کلاژ چیست

 

 

کلاژ چیست؟

 هنر کلاژ چیست :هنر کلاژ (Collage Art)، که در قرن 20 میلادی ایجاد و تحول یافت، یک فرم هنری است که به دنباله تحول هنری دادائیسم (دادا) معرفی گردید و اسم آن از کلمه فرانسوی (coller) به معنای چسباندن برگرفته شده است. اگرچه هنرکلاژ مدرن در فرانسه شکل گرفته است اما تاثیرات هنرمندان سایر نقاط جهان در شکل گیری آن تا بدین جا را نباید نادیده انگاشت.

 

هنر کلاژ عبارتست از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی نظیر کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و .... بر روی یک سطح. هنر کلاژ در ابتدا در دوران هنر کوبیسم به عنوان یک فرم هنری به وجود آمد که معاصر بود با هنرمندانی نظیر پابلو پیکاسو و جرج براک. هنر کلاژ یکی از عوامل اصلی ایجاد نوآوری در هنر معاصر است. چنانچه هنرمندان رشته های فیلم و ویدئو، مونتاژ عکس و ... نیز ممکن است در توسعه هنر چندرسانه ای از المان های هنر کلاژ بهره گرفته و آثاری بدیع خلق نمایند. با bia2art.ir همراه باشید.

 

 

 هنر کلاژ چیست 

ادامه مطلب...
۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
وحید فدایی